it's memories

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
Jag erkänner att jag bjuder på mycket med denna bilden, mitt stökiga rum, min rumpa och lite till. Bilden är tagen av Mor, en morgon den 5 feberuari. När hon försöker väcka mig och Virran. Istället hittade hon min kamera och började fotografera.
8e bilden: En person som du saknar.
Och jag har sååå många fler bilder på dig smuch!

9e bilden: Någon i din släkt.


En bild på min bästaste Moster, som alltid stöttar mig. Saknar våra depp kvällar, som inte är annat än en kväll med maraton av Johnny Depp filmer. Att öva på de suveräna stegen till gospelen.. ;)  Sova på din soffa. Eller varför inte titta på Hollywood fruar och äta grönsaker och dipp! Kärlek till dig Therese

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Smuch

Hahahah! Finaste bild ever!

2011-09-08 22:14:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: