Hotline

Min rumpa placerade sig just på min telefon när jag skulle sätta mig i sängen. Hör ett pip. Och inser mitt misstag.
Gräver fram telefonen och ser att den ringer, till info hotline. Hur detta gick till har jag ignen aning om, då jag inte har någon hotline i min telefonlista . Kan informera om att deras telefon nr är 2202. Så det är väl på dessa knappar jag satt mig på. Vilket är lite komiskt, kan jag tycka.
Gjorde mig själv en tjänst i morse och ställde inte klockan. och sov tills jag vaknade vid 12, fint som snus.
Igår kväll, blev det rätt sent. Vilket jag förvånas lite över då jag var så jäkla trött!
Såg klart på Bridesmaids och intog sedan ryggläge. satte på Tv.n ihop om att det skulle finnas något kul att se på. På BBC 3 visade de United 93 . Tycker det är lite komiskt hur människan fungerar, jag har sett denna film innan tycker den är så sjukt hemsk, vill inte se den. Tror ni jag bytte kanal?! Svar Niklas Erik Johan. När kaparna väl tog över så lyckades jag byta, hittade sport på BBC 1 där jag stannade. De visade alla mål från dagens matcher. och alla domslut som det blivit uppståndelse runt. Kan förstå dem. Ibland är inte de svenska dummarna så domma!

Såg sen givetvis slutet på United 93 och dumförklarade mig själv 3 gånger innan tv dosan åkte i golvet och tv:n stängdes av.
I morse blev det ett skypsamtal med Mor min, då vuxenpoängen för interetbanken inte riktigt nått hela vägen.
Tog sedan bussen till Clapham Common för att boka hotel till Fridis. Hoppade av och började traska mot Clapham South. Jag gick och gick. Vädret är fint, härlig höstdag, sol få moln och friska vindar.
Plötsligt kommer där en fin och rätt nybygd byggnad mitt i alltihopa.
College tydligen. Najs.
Jag insåg också att Clapham Park är bra mycket större är jag trott!
dessa bilderna är tagna precis utanför hotellet. En liten damm där folk fiskade. Till vänster, tränade folk fotboll och rugby. Såg kul ut och folk var ute och sprang eller satt i parken och softade.
När jag kom närmre Clapham igen såg jag att där också finns en lite damm. Har jag missat lite kanske?
Fin dag och skönt med en lite promenad, så istället för att lata mig och ta bussen gick jag hela vägen tillbaka och åt lite innan jag tog bussen till Stockwell. Väl himma har det blivit bloggande och snart ska jag gå ner och jobba lite.
Ska se hur det e med Chiara också, glömde nog att skriva det igår. Men när jag kom hem berättade G att de var sena med läggningen ( läs: då A fortfarande var uppe och nattade kidsen) för att Chiara brytit armen! Båda benen i armen! Så fr ner och titta till henne lite. Mitt lilla troll.
Ska smörja mina fötter först bara för er som anntecknar =)
Fick nyss sms av Daoruang som är på Zumba och svettas nu, GUD så jag saknar det! Världens roligaste träning i form av dans! Rumplåten, wake me up, Tangon, Salsan, waka waka. Saknar det alltihopa!!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: