Happy B Day!

Till mina favorit  tvillingar! Chiara och zoë fyller 3 idag! De fick sina Pippi dockor och verkade helt nöjda med dem.
Zoë.
Chiara.
Kidsen vid sina tårtor i söndags :)
Igår kväll/eftermiddag fick jag verkligen påminna mig om att jag får betalt. Herre gud.
Och vakten som sitter i den såkallade slussen ska vara glad att han hade glas emellan sig och mig. kräk.

Kvällen avslutades sedan trevligt även om jag kände mig kassa, kassare kassast. Vaknade i morse och tänkte. Nej.... A var redan på sjukhuset och G gick när jag kom. Sen var det bara jag och kidsen kvar.
Körde dem till Nursery:t lämnade dem, hem delade en tablett och tog hela. drog för persiennen och la mig och sov. Hade ställt klockan på halv 11. Men när den ringde var jag inte alls sugen på att gå upp. Så jag dissade den och vaknade istället 11,57. Huvudet värkte fortfarande lite, men det var bättre och jag kunde svälja. Vilket är en klar fördel!
Nu ska jag göra lite makaroner och kycklingrester.
Kan bara  tipsa er kära läsre om att se Shakespeare in Love. Outstanding bra film! Att Viola sen är hyffsat (!!!) vacker gör det hela liite bättre.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
Frida och jag på studentdagen!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: