Empty room

Sista jobbedagen, denna veckan. det är fredag. Och det är så jäkla fint!
Ikväll blir det jag jag skriver det för tredje gången all in med Alva! Huvudvärken försöker irritera mig, men jag skjuter undan tanken på det! Och taggar kvällen!
Igår var den första höstdagen här, enligt min värdpappa. Eftersom natten innan bjudit på endast 10 grader, dagen i sig bjöd dock på 22 grader och molnfritt. Imorse var det 14 grader och inte fullt så kyligt, och dagen ser ut att bli fin. Synd att jag känner för att ligga i sängen och tagga hela dagen .... ;)


HAHAHA Måste bara berätta att idag påväg hem från nursery:t efter stopp vid röljus försöker jag starta i 2:an. Något som hade gått, men eftersom A satt bredvid behövde jag ju inte utmana läget. Så jag växlar om och rullar iväg mjukt och fint. Jag berättar då att jag faktiskt lyckats starta i 3:an med min bil där hemma, även om den lät lite oroligt. Vid dessa ord skrattar han hjärtligt, och när jag sedan berättar att Peter såg ut som om han skulle börja gråta när jag berättat det för honom skrattade han ännu mer. KUL!

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
Therese, Som erbjöd sig att stå med en skärm och rikta solen i mina ögon undern min fotografering. Det är Kärlek

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: