ALL IN PÅ O'Neill's

h Hujeda mig vilken kväll! Hade så in i bombens trevligt!
När jag precis lämnat huset för att gå mot bussen får jag sms från Alva som säger att hon blir sen, ca 9,30. Ok tänker jag och går därför inom donken och sitter där och tar en burgare ( kvällsmat)
sen gick jag upp mot lilla Big Ben klockan var då 9 så jaa där stod jag. Denna plats är en populär mötesplats så jag stod inte helt ensam.
När klockan är 20 över tittar killen som står bredvid på mig och säger.
K: Are you too getting pissed of by waiting?
H: Yeah...
K: Waiting for a long time?
H: Almost half an houre.
K: Ahh.. I've waited 45.
Sen små pratade vi lite. Jag får SMS från Alva att hon e på väg från Clapham Junction. Och killens, vad jag förmodar är flickvän ringer honom.
K: Rachel, stop stop stop, I don't care! Just get over here!
Jag var tvungen och skratta, och med hans gester var det synd om honom.
Vi snackade lite till och han undrade vart vi skulle gå och lite så.
När vi sedan kommer fram till att jag är från Sverige, visar det sig att han varit där!
H: But, but WHY?
K: Well you know, I was young and..
H: Oh yeah glad you said that you look like youre at least 50!!
K: Hahah, I'm older than you think. Anyway, Everybody went to America or Aisa, so I went to skandinavia.
H: Aha.. yeah that makes perfectly sence...
Men han hade varit i Oslo, Köpenhamn, Stockholm Göteborg, på Island och lite så. Han avslutar med
K: I kinda regret it though, it was so expensive!
TUR du sa det lille pöjk!
Sen kom Alva och kvällen kunde börja på riktigt.
Första Captain morgan smakade så ljuvligt att jag nästan ville skriva en sonette till den.




Fler bilder finns på FB. Samt våra fina fina videosar ( hur stavas det??)
Sist vi var ute hade vi som ni kanske mins dille på Oh mikey mikey hey mickey du e helt OK hey Mikey
Och jag får väl erkänna att denna sång sjöngs ett par gånger under kvällen. När vi precis har bytt bord, går en tjej från sällskapet bredvid förbi och vilken låt tror ni hon sjunger på då??
Visserligen på Engleska, men jag och Alva förblir tysta i 2 sekunder innan båda utbrister. Vad fan är oddsen att detta händer?! Jag lovade att gå ut och köpte en trisslott om de sedan spelade låten under kvällen.
De gjorde de nu inte så mina miljoner får vänta!
En bild där båda ser allvarliga ut, lättare uppdrag har funnists. Men vi var båda förvånade över att ingen modellfirma kom fram och frågade om våra nummer.
Måste berätta vad Alva gjorde, eller snarare sa. Hur som helst så satt vi och snackade om djur. Jag berättade om katterna Peter visat för mig i skypen som är där himma nu.

Varpå Alva börjar prata om sin granneskatt, som är så enastående söt. Tillslut kan hon inte hålla rätt på orden och ut kommer meningen " Jag brukar gå över och älska med den katten"
Jaa.. sen var kvällen gjord ungefär ;)


Fyllekäket åts på Subway, och det smakade ljuvligt även det. Väl himma blev det skype, titta på våra videos och sedan ett avsnitt NCIS innan jag intog ryggläge och somnade nöjd med kvällen halv 4 :)

Nu ska jag göra mig iordning, sen bär det av till Wnadsworth med Alva för Pizza Hut's Buffé och strosa runt lite i affärerna, och umgås!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: