Jag vill ge denna dag till dig

Åh jag stört gillar våra låtar, ser till och med fram emot mitt lilla solo.
Ensam som en liten sol ska jag stå där och sjunga solo.
Har redan bestämt outfit, lilla mor påpekade att vi inte bestämt det ännu. OCH?

Jag behöver den söta lilla blusen på Lindex för 299:- Kan du förstå de?
Åh det är någon Astrid Lindgren karaktär som säger de orden.. Vem?
Cool liten gumma!

Jag spelar spotify och dissar helt reprisen av Idol, herre gud, när mina favoriter sjungit vart jag bara nere. Tar direkt kontakt Molly va fan hände??

Tjejen som fick ta sitt pick och pack och flytta ut från hotellet är ingen favorit, men det fanns ju klart sämre.
Så det var ert dagliga expertråd, från moi

Veronica Maggio har blivit lite som en gud för mig, Oskar också, när han sjunger om sina cigaretter och namn på dörren. Då har jag en blandad feeling: Fan vad coola ni är som skriver dessa texter, ni är så coola! Åhh.. nu lyssnar jag på dessa låtar som alla spelat i tre år och förstört.. fan, jag ska ju vara originell. Jag kämpar stenhårt för det! originella Hanna at your service!


Snart ska jag äta älg, dödad för några minuter sedan, slaktad och har sedan legat och tinat i diskhonen sedan igår. Smakade lite nyss, smakar som något jag ätit innan, tror inte jag har testat skogen konung innan. Gott var det och jag ser fram emot resten av måltiden.



Kommer med lite roliga nyheter, för mig. Min lilla mormor hotade att säga upp kontakten med mig, men jag är fortfarande lika uppspelt.

igår ringde ett 08 nr på min mobil, Fan ringer försäljare på mobiler nu? Äh jag svarar kan ju vara kul att få smacka till en liten försäljare såhär på kvällskvisten!
istället blev det jag som fick en liten smack, av verkligheten.

När samtalet var slut hade jag en arbetsintervju för Viasat på måndag. WHOOOOT? Två jobb på en dag? så har det varit öde i tre veckor?
Ja vi får väl se hur det går, kommer förmodligen hinna dö fem gånger innan jag kommit till Karlskrona. Överlever jag lär ni märka det.

I min fina Passat påväg till Norrland igår hade jag ett litet ryck. Men det var mörkt och inte ens idioten som inte kunde stänga av helljuset såg hur jag hoppade skrek och skrattade. Nu är feelingen mer såhär


Let's nu fokusera på framtiden. Vi får se vad som händer.
Och jag hoppas MM inte säger upp bekantskapen med mig ännu ... ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Bollen eller stollen ligger hos dej......MM

2011-10-15 16:49:34
Postat av: Bambie

Vad är det för blus? Visa tack!

2011-10-17 19:30:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: