Hallå du gamle indian!

Just nu vill jag vara Rambo, Indian eller Robin Hood. Sätta pilar i folks ögon. En liten pil riktar jag således till min lilla dator som nyss raderade ett fint inlägg.
Borde kanske nacka den?


Nej men en pil eller flera vill jag skjuta idag. Jag associerar nu för er som inte hänger med. Jag spelar på de vuxnas melodi ikväll.

Min nära döden upplevelse? Lång historia kort:
- jag i en pick up
- Smal krokig väg
- Stor lastbil med släp
- Låsta däck som hackar sig fram medans bromsoljan pumpas åt alla håll.

Och där mitt i allt jag med nävarna så hårt knutna runt ratten att jag nästan fick den i knät. tre cm till och det hade blivit ett öronbedövande brak, från en frontal krock. Lilla hjärtat mitt klappade i otakt i x antal timmar, tills jag tog en tur upp på berget igen med T och åkte ner med honom...

Nu ser jag gladeligen fram emot att få räkna lite hål i ögonlocken!

P.s Ikväll intas tält sängen, hurvidare den nu är någon match mot soffan återstår att se. D.s

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: