Ge maj en kauga te kaffet

Gymledare och andra hälsofreak (bambie) håll för öronen och ögonen, Jag vill ha en bakelse!
Jag blev så himla sugen på det nu! Och om sanningen ska fram så är väl jag inte någon kakperson, mer en godis/chips/läsk/dipp-person. Om ni förstår vart jag vill komma.

Jag vet att frida förstår... TRANS FETTER!
Dock får jag dela denna glädje utan Bambie... Hon står bara inte ut med att se de gyllene bågarna, hon liksom slaktar sig själv och lägger sig i frysdisken bredvid de andra döda djuren och säljer sig för 19,90 kr hektot. men det är väl synd tycker jag.
Tillbaka till MMMMMMM Jag menar nu inte ostbågar, det är jag inte så förtjust i. Kanske om påsen legat öppen över natten, då kan det vara gott ibland. Oh nu blev jag sugen på mjuka sotbågar...
Jag menar M:et i mitt liv. Inte Mer och inte Marabou heller för den delen, även om dessa råkar vara himla tillfredsställande de också!
Isabell och mormor titta bort och fortsätt läsa på nästa rad.. McDonald's. I'm lovin' it
Cupcakes på stationen på Baker street.


tro nu inte att jag hade kunnat leva på deras hamburgare, nä så långt vill jag inte gå, men kanske en gång i veckan??

Nu har jag latjat lite och skrivit om mina behov för dagen och min bigdeal love Donken.

Igår sa jag adjö till pidde Peter via telefon då han ska förbi Norrland och provköra Scania. Ett eller två lycka till fick han också, kan ju behövas!!
På fredag kommer han tillbaka till säkerheten och verkligheten igen. Jag ska välkomna honom med en kram.

I morgon fyller min äldsta lillebror år. 17.. Alltså är han inte riktigt där, och även när han kommer dit så kommer jag ändå ha varit där före honom, så han får fortsätta kämpa. Sicken tur att han har mig så han har något att leva för!

Jag uppfyller krav utan att veta om det :)
Känns bra att vara jag!!

Men födelsedag betyder kalas, det betyder att i morgon får jag träffa mina nära och kära! Har inte träffat allihopa ännu. Jag har vinkat några gånger på oscar men icke mer, men det blir det ändring på i morgon, och det gör mig gladare än gladast!
Jag är sugen på något gott, jag vet inte vad, brunsås hade varit gott. Jag vill sitta i soffan och äta gott och titta på film. Fan vilken soffpotatis jag är!
Det är bara inte bra att vara arbetslös såhär!!

Ska nog dra mig en runda mot centrum, strosa rundor i affären. det finns fler här men jag vill inte lämna soffan för längre, lagom är bäst, säger jag och gläds åt min påhittig het!

Blir dock att köra Saab dit... saab scania... voine voine Jag sökte ett tag efter det där uttrycket, för att kolla stavning, tror det är finska, men då jag inte lyckades vidare bra tog jag saken i egna händer och gissade! Smaka på den kakan. Ohh.. kakor...

-Den är rolig att köra, sa ägaren och jag kan bara hoppas för soffan skull att jag överlever.
Optimisten i mig säger att det kommer gå så bra så bra och att jag på vägen faktiskt av en händelse stannar till vid vägen då jag såg en söt liten hare skutta in där, och jag travar efter för att se hur den mår och hittar då Willi wonkas godis trädgård, där äter jag mig mät och sedan kommer jag tillbaka mätter och trätter.
Pessimisten i mig - Men hallå lägg av, lyft på dig ta bilnycklarna kör till Maxi köp något onyttigt kör hem sätt dig i soffan och titta på någon förlossningsdokumentär som du tycker är så jävla bra.
why? WHY!!!  varför slutades ni tillverkas?
Jag vet inte vilken jag ska gå efter??
Ikväll blir det inspiration, ska åka tåg till Lund där jag ska joina mitt gamla crew, bara en som är kvar, två nya. spännande, sen blir det att inspireras i Malmö på Interflora för den kommande julen
KUL i JUL!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: