Bulls, dag sa Bill

Ja taggandet inför Granada, var onödigt. Känns lite tattigt att berätta vad som hände här, Skriver fullt ös medvetslös. För mycket av det goda funkar också.
Så när klockan blev 6 söndag kände jag mig helt OK, duschar och hoppar sedan på bussen till olofström, däifrån Taxi till Norrland.
Det blev en fräsch åktur...
Men sen kunde jag lägga mig på soffan och få lite omsorg.
Måndag middag, bussen hem och jag kunde nu slita ögonen från vägen fint nog och slå en pling till Frida. Det blev dejt i staden så där spenderade jag eftermiddagen och åt för första gången sedan lördagen. Fint med en lite chease burgare sådär.
Ja och så en hel del traggande två arbetslösa imellan, dock har F extra jobb. Det har inte jag.
Jag är utsatt, outbildad och obehövd.. något mer? Jo just det Pank !!

Igår togs min oskuld på Fifa. Efter att nu sett alla miljoner status uppdateringar om att Fifa 12 kommit tänkte jag att det var min tur.
Sagt och gjort. Mötte ett proffs...
Jag satt på golvet och svor ramsor, klagade på att de inte sprang rätt.
Min lärare tittar på mig med något som ser ut som överlägsenhet i ögonvrån, den lille jäklen...
Om du trycker X så passar han ut bollen när närmsta spelare, säger han. Jag provar, Och inte fan är det min mjällby spelare som står närmst då utan hans jäkla Göteborgare!!
Flinar elakt gör han innan jag glidtacklar honom och skjuter iväg bollen.

Andra matchen står det 2-0 i innan han går med sin målvakt in i målet. Medans jag hoppar upp och ner, JAG VILL GÖRA MÅL SJÄLV!!!
2-2 slutar matchen och jag fick inte göra något mål, straffar blev det och när alla är lagda talar smarthuet om att jag ska använda båda knapparna att flytta målvakten med....
Kort sagt är nog inte Fifa min grej, även om jag fick lite beröm. Så en karriär i det e väl inget att sikta mot heller.




Vägen mellan Norrland och Olofström må vara tråkigast ever, speciellt i mörker, men under fina dagar som denna är det mycket fina färger på alla träd. Mina florist fingrar kliar!
Tog en gammal skiva också som avbrott i mitt fina stämövande och hittade låten ovanför.
Jäkligt grannt... var en gång i tiden sönderspelad, och jag kan förstå varför. Hans röst är kanske inte len som snus, men fin som snus är den.
Denna är också en gillare faktiskt, även om Rihanna inte är någon favorit precis.
Gött nog bakar mamma kanelsnurror, Jävligt fint är det.
Ikväll är det kören kören. Får se hur pigg jag är på det.
Nu ska jag återgå till att söka jobb, vara lite frustrerad och tycka synd om mig själv. Det är en aningens depprimerande, men det funkar...
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: