1 Oktober

Har en liten feeling nu. Jag sitter i soffan, magen kurrar tittar på nyhetsmorgon. Är sugen på kaffe.
Jag hade gärnat velat sitta i mitt eget vardagsrum i min egen soffa, sätta på ett par avsnitt av Vänner, eller scrubs. NEJ fan Sex and the city!!
Nu fick jag lite fart i brallorna, ska göra ett par toast's och titta på Sex and the city. Fan så fint.
Med buller och brak, begav sig resten av familjen iväg i morse mot Norrland, Småland lam-något för att hämta möbler, mammas runda köksbord äntligen!

M: Detta är en fin butik nu Peter inget haffs och slaffs!
P: Okej.. hum.. hum.
M: Det har en kökslampa för 5000 ( ser drömmande ut)
P: Har vi köpt en sådan???!! ( ser kallsvettig ut)
M: Nej.... humm. men de har dem. massor med danska designers. Fint.
P: Hmpf!
Ska tagga inför kvällen nu, Sanni ringde innan och frågade om jag ville styra hans bil mot Dönaberga innan, och man tackar ju inte gärna nej till att få köra lite riktig bil, Volvo!! Även om det nu är en S60.
Men fan så uttråkad jag är! Skivan med kölåtarna är givetvis i den stora bilen också så den lär jag inte se mer av idag. Usch.
Nu ska jag sluta dra skit över er fina lördag. ta mig i kragen äta kolla på sex och glädja mig inför kvällen som ska bli så ruggigt fin!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: