Ugh

sitter och lyssnar på mitt solo. Man har ju bra service, redan fått skivan med alla våra låtar som vi sjöng i gårkväll.
Självkritisk som man är.. oj oj fan låter jag så??
Äh, ska bara skråla det ikväll igen sen e det över!!! Det har varit en pärs... mycket övningar sena kvällar och samma cd om om om igen.
Men i dididid it! Jag stod där med spotlightsen i ögat och sjöng för 164 pers, plus mig själv då.
Det är jag lite stolt över. Främst är jag stolt över att det inte hörs på rösten alls att jag skakade som ett asplöv.
Jag begriper själv att allt detta måste vara jävligt intressant för er att läsa.


I fredags var jag på Hockey igen. Och så åt jag på Sveriges billigaste korvkiosk. Gott var det, och billigt. Sen spelade Tingsryd mot Malmö. Och matchen slutade 4-3. Malmö lipade för ytterligare en förlust mot ett litet skitlag och jag skrattade.
Jag fortsatte skratta hela vägen hem, mest p.ga den fantastiskt roliga radion som spelades. Men för övrigt var det fint. Fin kväll, fint sällskap, fin fredag rent ut sagt!


Lördag, ingen sovmorgon här inte... Jag begriper det inte, när om inte på helgerna ska man utföra sin hobby??
Men frallor blev det med körv på, det var gott.
Fint sällskap fortsatte jag att ha.
Efter kyrkan blev det fika hos mormor. Och jag fick gosa lite med vargen. :)

Sen sov jag första natten i mitt lilla hus. Det var kallt och luktade lite unket men åter igen var sällskapet fint så what the plopp

Nu ska jag kurera mig, usch och fy och blä. vaknade med nära döden feeling i morse. Why? Jag som aldrig är sjuk! Bullshit!

HUR SVENSK ÄR DU?
[] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du
[] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[x] I din familj är ni 2-3 barn ...
[x] Du har en mamma
[x] Du har en pappa
[x] Du bor i hus
[x] Dina föräldrar är mellan 35-60 år gamla.
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[] Din familj har en Volvo
[ ] Din familj har en silver eller röd bil.
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger.
[] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[X] Du har varit i Grekland
[] Du har varit på Öland minst 2 gånger.
[] Du har varit på husvagnssemester minst 3 gånger
[] Din familj har/haft en husvagn
[x] Du har husdjur
[] De flesta i din familj är blåögda
[] Du äter inte McDonalds / pizza / tacos.
[] Du följer Allsång på skansen
12 poäng....
1-10 Du måste bli mer svensk!!
10-15 Lite för mycket utomlands va?
16-24 Hel svensk,

Har också konstaterat ATT.. när jag har Kaviar på mackan vill jag ha smör under. Jag tycker inte om att gå barfota innomhus! ute, fine inne nej tack

”Om det inte är meningen att vi skall äta djur, varför är de då gjorda av kött?”

-Homer Simpson

En klok man det där även om jag inte begriper mig på programmen.
Nu ska jag snart äta julskinka ed potatis och en fantastiskt god brun sås som lilla mor nyss lyckades väldigt bra med.

Gud så sugen jag är på en fin bit kött. Måste åka till kyrkhultar'n och äta lite black and white eller kanske en entrecote? Hujeda mig så gott!
Men Jul skinka it is just nu

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: