Hur?

Jag vet att tiden går, men nu är det helt julpyntat här hemma. Hur gick tiden så fort?
Jag måste sätta fart, plugga in det bästa från 80 talet och sedan dansa i takt och måla tak. Först ska jag riva bort tejpen från de fönster och dörrar som är helt färdigmålade. Det är en tillfredsställelse som jag inte kan få nog av. Så vidare nu inte färgen smugit sig under tejpen och kletats ut över fönstret. Då får jag kika ut från en betydligt mindre yta. Och det känns ju klart lite tråkigt.


Jag har lekt läkare idag och som den onyttiga jag är vill jag trolla bort sjukdomen med socker. Vilket jag tror funkar. E verkar mycket bättre, A verkade mest nöjd över att få joina oss. välkommen i gänget brosan
störst och minst- till åldrarna dvs. ; )

Och sen de riktiga favoriterna!
finalen, men Albin som fick vara med på ett hörn

JAg skrattade så jag har haft ont i magen. Hujeda mig.
Nu ska jag ställa mig och steka lite ägg.

Frågan som nu snurrar i huvudet.
- är det värt att samla in en ny telefon så jag kan spela wordfeud??


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: