Good old day's

Jag hade förövrigt på mig min fina Österäng Hood när jag besökte Norrland, då jag nu lärt mig att de har det minst ett par grader kallare där!
Den är blåer och granner och på bröstet är det broderat  ÖSTERÄNGARE i rött och vitt. På ryggen är det loggan. Ett stort Ö med texten fest, kompetens och samhörighet Så fin kände jag mig. En gång österängare alltid Österängare!!
Då jag från Skåne talar rikssvenska (!!!!) och inte de i Norrland delar denna kunskap, vek jag mig dubbel då jag hörde de uttala det ÖSTE-rängare.
Det fick jag snabbt sota för och resten av dagarna kallades jag för Öster anhängare..... Jag och min stora trut!!!
Passade på att sno en ...
Jag, steewie och daggen
eller två bilder av Malin :)
Jag, Joel och Malin. Joel som förövrigt stod för kasedans sällskapet.


Så såg jag nyss något som fick mitt hjärta... eller jag vet inte. Gla blidde jag och jag ska lätt se den när den kommer ut till våren AMERICAN PIE is BACK!

Och samma skådespelare, såå jäkla fint!

Minstingen i familjen dissade mig idag också.... rejält.
Jag såg att han hade bubbelgum och man har ju barnasinnet kvar så jag bad snällt om ett och började blåsa bubblor. Sen erbjöd jag mig att hjälpa honom sätta på tatueringarna man får till. Jag vart ju övertygad om att man använde vatten på dem nu....
H: När jag var liten behövde man ha vatten på dem!!
E: Det finns fortfarande sådana...

Jaha...?
Nu ska det bli lite trevligt med ett vanligt kör övningspass. Bara vi i vår kör!!
På lördag smäller det, och på onsdag.. hum i morgon ska det övas för sista gången i deras kyrka.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: