Give up

Det hände, det var inte jag som gav mig först utan sängen. I morse när jag sov som bäst väljer benen att vika sig och pang ner i golvet, så låg jag i böjd vinkel. Öppnar ena ögat what the fuck= Peter kommer in, Vad hände? Öppnar andra ögat What the fuck?
Kliver upp rättar till benen och lägger mig sedan och somnar om.
Vaknade av att huvudet bankade och satte mig i soffan med oboy, juice och vad som fanns kvar av min lång franska. Vissa delar var torrare än min humor men det gick ner. Rätt som det var stod MM utanför min dörr och jag vinglade ut i pyjamasen och ropade bort, What the fuck?

Sen blev det spacklande ( det gjorde mormor) och filosoferande ( det gjorde mest jag)
Sen har jag kört Volvo och bytt däck. tog 10 minuter cirkus.
Gasade hemåt. och hoppade sedan på cyllen igen och nu sitter jag i soffan. Lyssnar på Ana Johnsson we are

Bra låt.

Det jag irriterar mig mest över nu är att jag är på de sista avsnitten på Förhäxad och det är ju synd i sig. Men jag stör mig också på avsnitten, liksom en bunke tjejer som ska sura på varandra missförstå och bitcha sig. Liksom, NEJ ni var ju så mycket bättre!! Varför kunde det inte vara en ilsken demon eller något coolt som förstör, varför ska det komma en elak syster till Billie och vända om allt? Nu förvandlades allt till ett avsnitt av Melrose Place, våra bästa år eller någon annan gammal lam serie. Hoppas finalen blir riktigt bra.

Något annat som var bra var Breaking dawn. Damn, när det gått en halvtimme av filmen hade jag skränt mer än jag gjort sammanlagt åt de första tre. Och det var för det var fint. De hade lyckats med den! Varför det nu ska dröja ett år till sista delen kommer är ju tydligt bara att de vill tjäna mer pengar, vilket känns onödigt i mina tanke banor. Det hade väl räckt med ett halvår!


Har funderat lite på nu om jag ska börja läsa ändå, stora frågan är ju dock till vad. Radio pratare, sport journalist!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: