Det här med rubrik igen..

På väg hem från kören i går vart jag visserligen så trött så jag fick kämpa för att hålla ögonlocken uppe, men jag var så sugen på att blogga! JAg ville rulla med orden som skåningarna rullar på R:en och ideér for från öra till öra där inne.
Nu har lite av den känslan försvunnit, tror dock att det faktum att jag har rätt mycket att göra spelar in lite.
Ska bege mig in för att måla de sista dörrarna och fönsterna. Sen in och byta om och rusa på staden staden och fira lilla Bambie som idag fyller 19. En stor rådjurskram till dig!

Har lite andra grejer jag behöver finna där inne också, så jag håller tummar och tår.

Vid halv fem ska jag och mina face befinna sig i församlingshemmet för konfa planering.
I morgon ska jag måla köket första gången och putsa allt MM spacklat. på fredag ska jag måla det en sista gång i köket sen är det klart! Har jag tur rullar MM in och spacklar det sista Och i så fall kan vi börja sätta tapeter på Måndag!!

Vilket känns rätt så härligt!
Dock finns det en jobbig bit kvar, taket i vardagsrummet är inte målat sin sista gång. Och det kan jag förklara för er är lika jobbigt som för jägarna i Hälge när jakten är slut och älgarna radar upp sig för dem.


Igår hade jag och MM besök i min lilla lya, Frida kom. hon tog med sig fina sallader från donken, och massa idéer. Så hängde hon upp min första tavla. Ramade in den gjorde hon först. Fint blev det, dock kan jag icke garantera att den kommer få hänga kvar just där. Tror den får en bättre plats.


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: