Sverige... BORING! ?

Ja då e är man tillbaka efter en underbar vecka på Kreta, eller Kriti som det heter enligt befolkningen.
Veckan har varit så jävla bra. Jag ska tillbaka till Kreta innan jag dör, utan tveka!
Bilder kommer, eller i alla fall små smakprov resten på FB. Dock inte förrens jag hittar den jävla kamera sladden!
Jag har letat hela dagen tycker jag!!!
http://www.troulakisvillage.com/en/index.html där är iaf länken till Hotellet. Så himla fint, Ochjag tycker inte vi bodde dyrt med tanke på att det var ett 4 stjärningt hotel (****)
Trotts att jag mådde piss hela hemresedag ungefär så vill jag ändå tillbaka!
Och nu när jag är hemma kan jag inte riktigt få ro. Det händer ju inget hemma!!
Man kan inte gå ut och se saker som händer hela tiden. Det är ingen utmaning att gå att handla, räkna rätt med pengarna eller veta om dom kommer förstå en!
Så jag tror nu jag vet vad jag vill bli efter England.
Reseledare!!

Få bo på någon reseort i 6 månader under en vecka är dom helt lediga och sedan tillbaka igen!
Sitter och läser vad som krävs för att jobba där och jag tror att jag hade gjort ett bra jobb :)
Japp det hade varit skoj att prova på, Jag gillar Ving för de har så fina kläder ;)
Herre gud jag är helt rastlös just nu!!!
Kollade lite på olika BB klipp, har inte sett det på två veckor! Lite skönt att Gurkan åkte ut, han är kul ett tag men sen tröttnar man, eller iaf jag på honom. Christian tycker jag kan åka ut sen, har aldrig gillat honom och förstår inte riktigt vad folk ser hos honom.
I morgon är det Barnkalas för Erik och jag ska nog fly min kos till Kristianstad för tt äta på doken med Frida coh sedan köpa tejp till balklänningen. mormor är rädd att jag ska spilla champagne rakt ner mellan brösten ;)
Har idag varit hos bästaste frisören och mitt hår är jävligt snyggt nu! Luggen ligger snyggt. nästan som hos Piper i förhäxad .
Dock har jag snelugg.. eller ja lite och inte fullt så tunn. Det finns bättre i säsong ett.
Man kanske skulle kolla på ett avsnitt..
Ja iaf hos frisören fick jag också tid att dra sönder mitt ansikte ( fixa ögonbrynen..) ajj.. :(
Hon provsminkade mig också lite, så jag har två olika ögon, Peter har inte märkt något på hela kvällen så det e nog lungt.. Har även bestämt mig för vilken balfrisyr jag ska ha, och jag tror det kommer bli asnajs! :D
Jag kna knappt fatta att idag är det prick 14 dagar kvar! liksom nu om två veckor sitter jag i min fin klännig och min fina studentmössa och sjunger för full hals!!
Om 9 dagar är det bal! Herre gud som jag längtat efter detta!! FINLY!!!
plus 33 dagar till england! Nu händer det saker :D
Nu ska jag nog sova i min egna säng för första gången på ett bra tag.. :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: