In the club jao

Just det jao är ju så jäkla fult! Men givetvis lyssnar jag på det ;)
Praktiken rullar på men det är inte så många dagar kvar!! På fredag är det andra nationella, fast då sticker jag bara iväg de timmarna, sen nästa vecka åker jag och MALIN till Kreta! Herre gud, känns som om det var igår vi bokade!
I helgen var det då sista Granada, Lite skum kväll. Men jag träffade många härliga människor, killarna från Olofström, Nilla och givetvis Iia!
efteråt blev det efterfest och det blev att vi gick och la oss halv 6 på morgonen... Ja det var ljust och JA fåglarna kvittrade.
Vid 10 fick man gå upp hem och fräscha upp sig och sedan ner till konfirmanderna. Under filmen om Jesus kan jag ju säga att jag nickade till ett par gånger.. höhö

provade också min sudentklänning igen.
Har haft en sådan jäkla migrän idag så jag dissade gymmet ( planerar in det i morgon istället) och var därför ute och gick halvsprang, forsarundan nu ikväll.
NU ska jag stoppa tillbaka tungan in i munnen ( sitter och kollar på vårt hotel på Kreta) och hoppa in i duschen innan de andra kommer och tar badrummet. Sen blir det BB tätt följt av NYSIC :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: