FC BARCELONA!!

BARCA BARCA BARCA!!!
3-1!!
Dock är jag glad att Rooney fick göra mål. Men Barca kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat <3
Sitter och kollar på repriser, det är så vackert!
( mamma tyckte det var konstigt att jag inte hejar på det engelska laget)

Det är så sammanspelta och det gör de så snyggt.
Jag förstår inte vad Zlatan hade att göra där, han e en en mans show, David Villa kanske inte har gjort lika många mål, men han passar in i laget och ja, det e så snyggt!
BARCA BARCA BARCA BARCA!!


*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Rolf

Fina bilder. Vill inledningsvis konstatera att Villa gjort mer mål än Zlatan. Vi driver en blogg om FC Barcelona sedan 1.468 dagar så vill du läsa om världens bästa lag varje dag läs Blogg.barcaloneta.com Visca Barca Visca Catalunya.

2011-06-01 11:41:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: