Det var en gång...

En väldigt lat bloggerska... och hur den historien slutarfår ni aldrig veta ;)
Apu:n har börjat. Jag stortrivs!!
Men det är mycket som händer annars. Ihelgen var jag ju som sagt i Tyskland. Mycket trevligt, vi träffade tre killar från olofström som vi blev bekanta med. Och när vi sedan blir vänner på FB så ser jag att vi har typ 9 gemensamma vänner!!! och dom ska också till Granada nu på lördag!
I dag efter praktiken ska jag träna ( jag blir så trött... -.-) efter det måste jag hämta listan hos signe då jag får handla på Torsdag efter praktiken.
På fredag ha jag nationella  i engelska. Jag vet inte vilken del det är :S tror det är writing.
Efter det måste jag inom stan och handla mina rosa converse till studenten, och kanske en klänning till lördag :D
Trotts allt är detta enda gången det blir sista Granada. Sen måste jag susa till Yngsjö och sedan bär det av mot Göteborg för att fira Ebba!
Kan meddela att efter mitt förra inlägg tittade jag på NSIC två gånger, första gången somnade jag i första pausen men lyckades vakna igen och somnade sedan i andra pausen... I går såg jag dock HELA!!! :D
Det var dock inget vidare bra avsnitt...

Nu måste jag äta sen är det jobbe dax :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Oj det är en lång historia.. Jag gick frisörprogrammet i två år, men av flera anledningar trivdes jag inte så jag läser sista året samhälle. Men eftersom jag gått längst på frisör så valde jag rosa :)

2011-05-05 11:54:46
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: