43 ynka dagar kvar!!

Vänner. Jag ska flytta till London, England, Storbritannien.
Ifall ni missat det...
Mailade som sagt min HM ( hostmum) och idag hade jag fått ett fint brev tillbaka, och flera bilder :)
Det var ett så fint brev. Och jag vill gärna att dessa 43 dagarna går fort, fast det finns ju ex antal saker som jag ska hinna med innan dess.
Nu kreta sen balen, studenten och ja sen flyttar jag. Men sakerna innan dess är ju inte speciellt små om man får säga så!
Jag fick en lite sådandär funderare nu när jag packade till Grekland.
Hur i helvete ska jag kunna packa till england med bara 20 kilo??

Jag är liksom sämst i världen på att packa!!
Får kolla upp det här...
Pratar ju med en tyska på aupairinuk.com och vi är nu vänner på FB det känns helt OK :)
Fick också kontakt med en tjej på Londonsvenskar.com och hon verkar jätte trevlig. Hon är från Sverige om ni missat det :P
NU ska jag fixa med mina pommes, som precis började tuta. Sen blir det sängen.
43 DAGAR KVAR!!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

http://www.count.nu/



sen skriver du bha in allt där, väljer färg, storlek osv (: sen ta koden! :D

2011-05-16 21:22:25
URL: http://wakoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: