Vuxenpoängen formligen hoppar på mig!

Ja, för omväxligens skull tänker jag inte skriva, vad som hänt fram tills att jag nu skriver igen. För inget spec har hänt. Må hända att jag berätar något men se det då som e bonus ;)

Utgång i fredags, ingen hitt alls. Kristianstads ute liv SUGER! Malin blev av med sin mobil, så dagen efter åkte vi till Eko och handlade och då köpte hon en ny mobil av den fulkomligast idiotiska människan jag någonsin träffat SOM försäljare.

Jag och Malin var veckan innan inne på Eko för att lämna en tavla och givetvis haffade han oss. Jag uttalade ytters få ord så som, Jag äskar Telia. Tex.

den här försäljaren gick på och gick på, så fick han Malins nr och skulle ringa tills in kollega på Telenor och få informationen om hennes abonomang.
då hans kollega inte ville ge honom informationen först så lägger de på och han säger till sin andra kollega som står bredvid att han måste hata honom och kallade honom Hora och fitta. FRAMFÖR OSS, Hans kunder! Jag tackar GUD för att jag lämnade Telenor.
USCH!

Men så senare gången köpte hon d en Iphone 4. Och om jag också vill ha en sådan nu behöver ni väl knappast fråga?!?

Lördagen spenderades hos Malin med fam.också.  det känns nästa som om jag bor där. hehe. Men det är ju en himla tur att jag tycker om hela familje så mycket annars hade det varit jobbigt.

idag var vi lediga ( läs: det är vi även i morgon OCH på torsdag!! :D )
Så först var jag på banken, jo med malin. och sedan körde vi mot Stan och hade instruktion på Actic och nu kan jag inte riktigt lyfta mina händer.
Men det var riktigt trevligt och nu blir det styrke träning och kondition 3 gånger i veckan. HEJA MIG!!

På banken skaffade jag mig också en internetbank så ja nu har jag precis betalat min första räkning på internet, och det känns riktigt bra! :) VUXENPOÄNG!!

I går blev det också tillkännagivet att jag inte har någon engelska förrens v 17 så jag e ledig varje onsdag fram tills dess. Och ja.. det kan jag inte påstå att jag har något emot! Och nu 3 veckor framåt är vi också lediga på tisdagar så ja. veckorna går snabbt.

Och om 11 veckor sitter jag och Malin på flyget mot Kreta.

SunFamily Troulakis Village

Ja när det närmar sig ytterligare kommer fler bilder. Men ja som sagt 11 veckor kvar :)

I morgon blir det bara konditions träning då man behöver 48 timmar vila mellan styrketräningen.
Och för att vara ekonomiska ska vi köra in och träna med en bil och när sedan Malin är hos frisören, ska jag köpa eller iaf leta efter följande i stan

1. Pärm till mina bankpapper ( måste bli ordning med dig Hanna! + vuxenpoäng ;)
2. Träningsbyxor, bara ett kanske
3. träningsskor. idag hade jag på mig albins gamla fotbolls skor. det gick absolut, men ska jag springa så kommer jag få så ont.

Idag har jag även börjat lägga undan pengar till resan, HEJA MIG igen!!

Nu ska jag titta på Förhäxad min nya drog :D

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: