Tuggar på kanterna.. naglarna e slut...

Ja söndag är det klockan är kvart över 5 och om 2 timmar och 45 minuter ringer antingen min mobil eller hemtelefonen medett engelskt nr.
WOWOWOWOWOWOWOWOWOW

Faktiskt är jag inte nervös. Jag är faktiskt inte det, snarare lugn. Jag tror det kommer gå bra, gör det inte det så... Äh varför skulle det inte gå bra?

Oddsen är astronomiska, typ.
Jag skulle bli helt galet gladom vi slut matchas. Liksom frå 0-100 på ett par dager, since no body svarar mig.
Jag hoppas hoppas hoppas !! Ber dom om en ytterligare intervju så ja.. säger dom kanske så hmm... men jag hoppas på possitiva besked!

Vi har ju varit på L&B party hos D idag med jag och mor. Vi snackade om något och jag sa opposite.
Oscar fattade inte och jag kunde för mitt liv inte förklara det på svenska, det tog minuter innan jag kunde få fram att det betydde motsatt. Jag hade ju det i huvudet och det passade in. Men nej svenska ordet fösvann.
Nu ska det snart grillas korv här ute på terassen för första gången i år.
sen väntas choklad med digestive och pepsi. Jag klistrad framför min dator i mammas och peters sovrum med alla telefoner nära.
NU korv.
2 timmar och 27 minuter kvar!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: