Sjung om Studentens lyckliga dagar..

I torsdags så var det äntligen dags! Studentmössorna hade anlänt!!!!!!
Så efter mycket om och men fick vi alla en varsin låda.
Vad ska man säga?? Det känns som om det var igår vi började ettan!!
Champagne glas, mössan, överdrag, penna och en visselpipa! :)
Och en jävla massa parfym, seriöst min mössa doftar fortfarande jätte starkt!
Student
Hanna Åkrell. för er som inte ser ;)
Ja för att lugna er som nästan trillat av stolen vid åsyne av den rosa pärlan på min mössa, får ju ursäkta mig med att Hantverks pärlan tyvärr var rosa...
Student 2011 HV3
Jag blev så himla glad när jag såg att Österäng hade lämnat efter sig ett spår. Emmas hatt hade bara en vanlig plastficka. Så där fick jag bonus:)
Jag kan inte fatta att det snart är slut!
Sen är det upp till mig att hitta på egna äventyr!
Trevlig Fredag kväll :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: