Så firar vi Skol Sm ut tagning!

Chips, pepsi och brie ost. Herre gud Sm uttagning. Jag vill inte! I morgon ska blommorna i på två timmar och sedan ska dom bedömma oss.
Yippie!
Muäää.. jag vill inte
Kunde jag inte ha blivit sjuk, fått för mig att skubba. Ja  vad ska man göra??
Helgen, har varit KANON verkligen bästa på länge. Granada underbart, förfesten var trevligare en vänligt.
Rätt gulligt när Malin öppnar Champagne flaskan och säger något fint om att hon kommer sakna mig och ska sedan ta e stor kunk, men lyckas få upp det i näsan och sen kom det champagne ur både mun å näsa. Över hela rummet.. Hahaha.
Men jag ser det som en fin gest i alla fall :)
Idag kommenterade Malin: fan vilka fjortisar vi var nä rvi hade på oss brillorna. Dock kan jag inte samtycka, då jag tycker vi är mer åt det balla hållet!!
Erkänn det e Ballt, spec när jag har håret utsläppt och min gröna militär jacka!! :D
me and the boys.
Jag fick titta ett par gånger och undrade " vad fan e det jag har bakom örat" innan jag kom på det...
NU ska jag försöka få min FB att fungera, den är helt konstig! Ser inga kommentarer, ibland försvinner mina inlägg och ja helt väck! Hur får man kontakt med Fb ..? Någon som vet?
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

tyvärr har jag inte kvar den :S spara bara den nya! men du kan altid förklara för honom hur den såg ut (:

2011-03-30 16:31:10
URL: http://wakoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: