Phu..

Ja jag fick svar från familj nr 7 igen. Och då ett långt brev, fast det har jag nog redan skrivit, dock är jag lite oroligt nu är hon inte svarat och jag sista skrev att jag hade tatueringar :S
Men eftersom alla engleska familjer verkar vara fruktansvärt upptagna och inte spendera all tid ( som alla svenskar gör) framför datorn så får man väl acceptera att det e helg..
igår matchades jag med familj nr 8 så jag slängde iväg ett mejl till dom också och väntar på svar....
Åh Jag hatar att vänta! Kan dom inte svara direkt!?!

U är jag lite rastlös och det är lördag, klockan är fem i  10 vilket betyder att jag måste ge över internetet till mamma som ska göra Melodikrysset.
Jag gick och la mig halv 9 i går och vaknade för kanske en halvtimme sedan. Men jag sitter ändå och gäspar hela tiden!? WHY?
Ikväll blir det Melodifestivals mys hos Malin. Fram tills dess har jag ingen aning om vad jag ska göra.
det får bli en överraskning :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: marieke

Hej!



Vad rooligt att du gillar min blogg :) Blir alltid lika glad! :) Vad roligt att aka ivag som aupair i england,vart nagonstans i england ska du?



kram marieke

2011-03-14 03:47:37
URL: http://maarieke.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: