friends.

Eller Vänner, och för en gångs skull menar jag inte den underbarastaste serien jag är lycklig ägare till alla säsongern av.
Utan bandet, eller FD: bandet kanske man ska skriva.
Denna skiva är faktiskt väldigt bra! Väldigt Väldigt. Härligt svängiga låtar och fina texter :)
Ska äntligen få låna skivan av Malin, då jag inte lyckas hitta låtarna så jag kna låna ner dom. Tänkte bränna en ny skiva till bilen idag med, men kom nu på att det är roligare att vänta tills de låtarna kan vara med också.
Gymmet idag också hääärligt. Sen avslutade vi det på Ica i Arkelstorp där jag bjöd Malin på en klubba ( vånga klubbor)  Ikväll är det mästerkockar, ska bli kul :)
NU ska jag hämta min mat ur ugnen :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: