Det händer något!

Den sista familjen som jag matchades med nu som är en av mina två favoriter, har svarat mig!
Flera gånger till på köpet. Först svarade hon ( hostmum) redan dagen efter, och jag svarade och idag hade hon svarat igen! Hon skrev  Dear Hanna, Sorry for not getting back to you earlier.  
Jag log lite och tänkte på min första matchning som var den första feberuari, den familjen har fortfarande inte svarat!

Så jag förklarade att dom ligger lite före dem ;)
Men det känns bra, och eftersom jag vill vara ärlig skrev jag i slutet på mitt sista brev och berättade om mina tatueringar. Jag har läst om andra som inte berättade om sina och sen såg barnen dem och frågade frågor och det gillade inte värdföräldrarna. Så jag ville vara ärlig och skrev och berättade var dom satt och hur dom såg ut och lite så.

Det skulle inte förvåna mig om det blir slut match med denna familjen, Dom bor mitt i London har en pojke på 4 och tvilling flickor på 3 år. Bilderna på  barnen är verkligen bedårande.
Dom har haft två svenska och en tysk au pair sen tidigare.

Men ja man vet ju aldrig, jag är lite förälskad i familjen innan som har en flicka som heter Isobel.
Man kanske ska skriva en gång till i fall det inte kommit fram?

Ja det tål att tänkas på!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: