Attesa è finita!

Klockan kvart i 8 söndag kväll blev jag så nervös att jag knappt kunde stå upp. Under dagen hade jag dock inte varit nervös.
Men klockan blev kvart över 8 och till slut halv tio. Jag blev så jäkla besviken på dessa engelskmän som aldrig svarar eller gör som dom lovat! Sen slog det mig att hon berättat om en grej som hänt innan i veckan, och jag tänkte att jag får väl vänta.
Så i måndags hade jag fått ett mail, där hon ursäktade sig och frågade om hon kunde ringa följande kväll.
Vist så hon ringde, vi pratade och jag var i något konstigt tillstånd. Det var så häftigt,
Hennes röst! Hon pratade sådan perfekt engelska. Herre gud.
Så berättade hon att det stod mellan mig och en annan som hon pratat med och ja så skulle hon ner och prata med sin man och förmodligen skulle dom bestämma sig direkt och sedan ta kontakt med oss.
Så 10 över 10 får jag ett mail. jag vill erbjuda dig en plats som au pair hos oss.
Jag tror jag dog Jag stirrade på mailet innan jag skrek rakt ut Dom vill ha mig!!!

Jag har ju inte så mycket erfarenhet och så valde dom ändå mig!

Jag har alltså slutmatchats med denna familj, Jag skriver inga namn eller annat då jag inte vet om det godkänns. Men dom har en pojke på 4 och två tvilling flickor på 3 det kan jag nog skriva.
Så jag har tagit in det under dagen, och i morse svarade jag henne att jag givetvis ville bli deras au pair.
Sen dess har jag kollat min mail varje rast och varje tillfälle under hela dagen. inget alls!
Nu när jag kom hem så kollade jag mailen igen men nej inget nu heller. Så började jag skriva.
Så hör jag plötsligt hur Volbeat sätter igång med 16 dollars, och så slår det mig att det är min mobil som ringer. Så jag springer ut i hallen och ser +44  AAAAAAAAAH

Så jag svarar ochsäger Hanna Åkrell. Och då visar det sig att det är en från smart aupairs, och hon vill ringa och bekräfta att jag gått med på att bli deras au pair. Så bara sådär en helt vanlig tisdagskväll ringer en skotte hem till mig och snackar lite.
Så sa hon att dom skickat ett mail som jag bör läsa igenom osv. Så jag kollade och ja där var ett mail.
Jag kan knappt fatta det....
Jag funderar på att köra till MM nu och visa bilder och prata lite.
JAG HAR SLUTMATCHATS!!! TJALALALALALA!!
Jag ska flytta till London!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

haha jaha :P ja men england är kung ;D kul du fick din familj! (y)

2011-03-23 17:09:17
URL: http://wakoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: