hepåre...

Dagens i-lands problem Hur ska jag kunna översätta alla mina fenomenalt bra ord översättas till engelska?

Helt klart något man kan grunna på.
Midsommarhelgen spenderades i Norje boke och vi söp jädrar i från torsdag kväll till söndag morgon.
Men jag måste säga att det var den roligaste högtid jag firat på mycket länge.
När trubaduren igår spelade Every little thing, trodde jag en höjdpunkt var nådd. Men det var innan ha sa
"Och nu tänkr jag spela en låt från Kenneth & the Knutters" Och så spelade han, finns det inte nån som kan som en riktig man
Om på något ställe hade glädjetårarna suttit perfekt där!
Träffade många nya fina människor och ja det var en jävligt bra helg rent ut sagt!
Idag har det blivit att ta adjö av bambie. och morbror med familj.
Nu måste jag minsann duscha, mycket att göra i morgon!!
En sak är tex att köpa nya jeans för tror ni inte att dessa också gått sönder nu?!
JO det har dom! röv

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: