Whopidoo

Ser ni rubrikerna börjar redan urarta :P
Dagen har gått himla fort. När jag och Sophie skrivit ut och postat våra kontrakt ( model kontrakt) Köpte vi färdkost för att sedan bege oss mot nksviur garden. Jag kommer inte ihåg namnet Coven garden? aja det var något sådant
Mums, min första och absolut delikata Cup cake!
Ja sen blev det shopping... ;)
Vi hittade också ett Pizz stället där man kunde köpa två Pizzor och betala för 1.
Den var inte helt fel den heller ;)
Sen var vi inne i en affär som heter David & Goliath Herre gud, jag ÄLSKAR den affären!
Sophie hittade den ultimata tröjan till oss Au pairer;)
Höhö
Jag kom hem med två kassar
Ett måste :) £11 Så den var ju inte dyr precis :P
Och ett par väääldigt röa byxor från David & Goliath. Kunde inte motstå dom vet inte varför egentligen.£25 Så för ett par jeans är inte det heller dyrt. Dock är jag rädd att det kommer bli många fler besök i denna affären :P
Jag ha fler bilder från idag jag tänker ladda upp, men nu är det dags att hämta barnen och min värdpappa är hemma nu, så jag får gå ner och sociala med lite med honom :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: