Wake me up!

Det är fortfarande inte kul att köra bil, även om jag verkligen stört gillar lånebilen. Fantastisk att köra.
Så för att piggna till lite gick jag och la mig när jag kom hem vid 9 och sov till 13,22
HAHAHA jag skojar inte! Helt galet. Men ack så skönt.
Min rygg knakade gött när jag vände på mig.
Ja här e en bild där man ser kidsens dagis. Längs med floden byggnaden till höger den store gråe. där e ministry of defence Man ser den öppna platsen som e parkeringen. Fortsätter man sedan åt höger ja kanske lite snett till vänster så kommer man till Trafalgar Square och så småningom Piccadilly Circus och Oxford street

Så det är väl rätt centralt ;)
Nu har städerskan gått och jag ska nog resa på mig tvätta lite och städa rummet innan jag ska försöka hinna med och gå en runda innan det e dags å göra mat till kidsen :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: