Typical Sunday

Åh jag har haft en sådan trevlig söndag =)
När jag vaknade blev det dusch och sedan gjorde jag mig i ordning då middagsgästerna skulle komma 12,30
Gästerna var Jenny, deras förra svenska au pair och en gammal vän till G.
Så det började med att vi bjöds på Champagne ( tror jag, någon form av bubbel var det iaf)
och lite små plock. sen blev det potatis, Härligt med riktiga potatisar, första gången jag äter det på väldigt länge! Till det serverades helstekt kyckling, och grönsaker. Sen blev det en choklad tårta med hallon, jordgubbar och ett svar bär... två olika sorters vin serverades också.
Vi hade himla trevligt och tiden gick så otroligt snabt, vips så var klockan 4!
Då går jag för att gå på toa och kolla min telefon där jag har typ 5 missade samtal och 4 meddelande. Det visar sig då att gänget har samlats i Clapham Common för en picnic och vill att jag ska joina dem.
Och då G vän hade åkt hem och jenny skulle följa med de andra till parken så begav jag mig dit.
Det har varit en riktigt fin dag idag så parken var verkligen smockfull! På andra sidan gatan var det också Ben & Jerry's festivalen så vi hörde musik där ifrån.
Det roliga med London/ England är att folk dricker verkligen sig berusade varje dag. mån- sön.
Helt galet
Där på en filt mitt ibland alla människor satt då Jayne, Sophie och Franzi.
sen gick jag och F och köpte Cider, medans de andra satt kvar och snackade om Cancer... fråga inte

Ja såhär är au pair livet. Parken, vänner, sprit, och cigaretter. Way to go!
Gregg posar <3
S jag undrar när denna är tagen?!!?
Jaa... Det var min söndag det :)
Inte helt fel.
Vet inte vad som hände i morgon.  Det får bli en överraskning =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: