Trött AB

Herre gud, det blev alldeles för sent igår..

Och eftersom jag hade en bestämd tid med min mamma på Skype kvart i 10 DERAS TID, dvs. en halvtimme sedan! Så bestämde jag mig för att inte gå och lägga mig när jag kom hem från att lämna barnen.
Men ja, Mamma, nu är det en halvtimme sedan DU skulle ha ringt.
och jag sitter och slänger i mig kaffe. Tyvärr börjar det ta slut, så jag får nog inhandla mer.
Det har nästan ösregnat hela morgonen, men nu är det uppehåll och det skulle vist bli ca 20 grader idag så det ska väl klarna upp för hoppningsvis :)
Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, S var upptagen hela dagen så i morgon ska vi fixa kontrakter :)
Jag kanske skulle gå och lägga mig nu igen iaf. ...
Men jag vill hitta på något!!
Damn it

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: