Städa städa varje fredag, det tycker jag e kul..

Blev det inte fel nu??
Det är ju tisdag och jag vet inte om jag tycker det är så kul, Men det är lite små äckligt när det e så där snuskigt! Så då får man bita i det sura äpplet och städa.
Tur att jag har Cilit Bang! Bang å smutsen e väck!
Medans jag väntade på att deodoranten skulle torka passade jag på att städa garderoben också.
Blev rätt nöjd själv.
Men en trip till Ikea blir nog tvunget, saknar lite lådor och sådant smått, även till toaletten.
Enda nackdelen med att säda varje vrå, damsuga och torka är att rummet ser så jäkla tomt ut. Jag har några saker jag vill hänga upp på väggarna, men tycker det e lite onödigt att göra det nu eftersom jag får ta ner det i Augusti då de ska måla rummet.
Ja nä nu e nog spagetting klar och jag bör börja köra mot Westminster för att hämta upp kidsen.
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: