son of a bitch

Where the hell dose this damn bad luck come from?

Det e fan helt sjukt, ( ja detta inlägget kan nog innehålla en och annan svordom! )
Ja jag och satte igång larmet stänger och låser dörren vänder mig om och blickar ut över gatan och blir ståendes.
Vart fan är bilen?!!?

Så jag går in igen och ringer G. Frågar först om det är någon som ska ha hämtat bilen idag. Nej det är det inte.. så jag får säga följande. Ok cause the car is gone... It's not on the street where i put it..

förmodligen det roligaste jag sagt...
Så jag springer och hämtar mitt Oyster card springer ut och märker att himlen öppnat sig och det spöregnar. Ironi?
In igen hämtar paraplyet och springer sedan till Stockwell station laddar oyster kortet och sätter mig på bussen mot Westminster. Påväg dit ringer jag till Dagiset och säger att jag blir sen. Jag får också ett sms från G som säger att det tagit bilen för att den stod felparkerad ( vilket var och är en stor jävla lögn!) Och att hon är på väg till dagiset för att möta mig där. Så jag springer genom spöregnet från bussen till dagiset, vilket är en bit.
Och när jag kommer fram är G där.
Så vi tg en taxi hem och när vi kommer hem visar jag vart bilen stod parkerad, för övrigt på samma ställe som den gjort dagen och natten innan.
Så G tar foto för det är inte förbjudet att stå där så den var inte alls felparkerad.
A kommer hem så barnen äter och sedan blev det ett himla liv när G och A kör iväg för att hämta bilen, så ja lugnar dem och sen gick vi upp och badade, kidsen badade inte jag. Sen gick vi ner och hade super mysigt, Jag låg på soffan i köket och cici satt på min mage och hon var så söt och som hon skrattade! T och Z var också där givetvis, så när A och G kommer hem springer Z och möter dem i dörren och när de kommer in i köket ligger jag kvar och både C och T sitter på mig och as garvar.
Känns bra att de gillar mig, men fy vad jag skäms. VARFÖR ska allt hända mig?!?!
Ja så här slappt hade man det innan idag..
Och eftersom de inte har plockgodis i detta jäkla landet, liksom hur kan man inte har plockgodis?!?!
Så jag tog bussen till Clapham när jag slutat och åt på MC dock kan jag meddela att det var jävligt äckligt och jag blev då inte på bättre humör.
Innan jag gick plockade jag ut mina röda byxor från tvättmaskinen, de såg bra ut och det kändes ju bra, då hade jag iaf lyckats med något idag!
Jag och G pratade om hur jag skulle tvätta dem innan och kom fram till att jag skulle tvätta dem ensamma första gången, jag slängde också in en liten lapp som gör att färgen ska stanna på byxorna och försvinner någon färg ska den hamna på den trasan och du ser hur mycket det färgats när du tar ut den.
Trasan är alltså helt vit.
När jag tog ut den förväntade jag mig någon röd  fläck eller så.. Dock var det lite mer.
Höhö. Så jag gick ner och visade den för Garbiella så vi fick oss ett gott skratt.
NU ska jag sura över min huvudvärk som vägrar gå över..
Och hoppas på en bättre morgondag :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: