Rubriker kan bli en tuff en..

Jag brukar vara dålig på rubriker hemma, men nu bloggar jag ju oftare och hm.. rubriken kan bli svåra. Jag får väl börja skriva dagens datum där eller något ;P
Igår hände det inte så mycket mer faktiskt:P
Jag körde och hämtade kidsen och mötte inga hinder där. Vi kom hem och så åt vi lite. Jag läste om snövit från min bok från Paris. Den var de mäkta imponerade över. Så det kom väl till pass.
Sen var jag så himla trött så jag planerade en tidig kväll. Så blev det dock inte heller. Utan först blev det en lång pratstund med Bambie och sedan en till med Herr. Petersson. Samtidigt kollade jag på Knocked up. Och då jag är kvinna mötte jag absolut INGA hinder med att prata och kolla samtidigt ;)
Jag bjuder på en bild från vår trädgård.
Och så får jag väl dra ett klassiskt uttal Så små är inte större

Nu blir det en dusch, om det finns något varmvatten, annars får jag sätta på det, och det har jag inte riktigt koll på . Men det ska nog ordna sig
Idag ska också vara sista dagen med fint väder skönt så ja vi får se vad som händer :)
Over and out
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: