Rocky road

Åhh idag sov jag till halv 12 och det var gööööö skönt!
Wallander igår var kul att se, kom på mig själv med att läsa texten på engelska... dumt när de pratade svenska.
Sen tittade jag på ett program om de 50 värsta plastikoperationerna. OMG folk e verkligen helt dumma i huvudet!
Regnet faller på Londons hustak idag också.

Men det verkar som om jag och Sophie ska kolla på någon bio, får väl se hur dagen artar sig:)
När jag gjorde frukost i morse såg jag att G hade gjort rockey road jag får erkänna att jag var lite skeptisk till detta till en början, men åh så gott det är!

Chocklad, kaksmulor och marshmallows
Förmodligen världens enklaste recept. Som jag måste be om innan jag lämnar England.
Men jag har ju ett tag på mig ;)
Förresten vill jag veta vilka det är som läser min blogg. Så skicka en kommentar! :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag läser, och nu har jag skaipat också. MM

2011-07-17 16:03:56
Postat av: Lena Björklund

Jag läser!!! Mamma <3

2011-07-17 17:42:35
Postat av: Lisa Nilsson

Jag läser :)

2011-07-18 23:23:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: