Piccadilly Circus e stället för mig!

Jag Franzi och Sophie var på en liten utflykt idag.

Vi tog bussen till Piccadilly circus fast vi hoppade nog av på Oxfordstreet. Det ligger ju i samma veva.
Så vi gick in i en sport affär där F letade efter en tröja till sin kusin.
Till slut fick hon reda på att det var en Arsenal tröja, hon viste inte var det var! Så då fick jag användning av mina fotbolls skills.
Herre gud!

Efter det begav vi oss mot M&M butike n. En liten trodde jag, men dr fick jag på nöten 3 våningar! Större än H&M i Kristianstad! Helt sjukt!!
Och de spelade så hög musik där inne! Here gud det är galna i England!
Franzi and me :)
Det fanns ett par sorter att välja mellan ;)
Sophie with  candy! Och detta är knappt en tredje del ni ser!
Ja sen åt vi på en restaurang som var väldigt billig. Det blev Loaded chips and cheddar, riktigt gott. Pommes med ost på alltså, givetvis majonäs också för det har dom ungefär till allt här :P
På väg ut så står där en M gubbe och tre som jobbar där och dansar till en låt.
S: Join them!
H: No way!
S: Comme on! I'll join you!

Så jag och Sophie hoppade in och försökte härma dem, det gick inte något vidare, men kul var det! =)
Ikväll är det Franzis avskeds middag så det blir fish and chips. Senare ska jag och Sophie till Tower bridge om allt går enligt planerna :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej, förlåt hallo. Nu blir jag riktigt orolig när jag läser din kosthållning. Vill du göra en skylt med ditt namn på när du möter oss den 14. Du kommer att vara rund som gröna gubben på bilden. Men vi gläds åt dina utfärder, undrar bara vem Sophie är. Allt gott så länge från MM MF

2011-07-01 23:00:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: