Oh Happy day

Herre gud, rubrikerna är pinsamma!
Gårdagen, det hände inte mycket mer, allt gick bra. Jag är ju proffs som sagt. Var så himla trött.
Mat dags, med mat från Mästerkocken Hanna!!
Så jag gick till mitt rum och satt och tittade på klipp från Titanic. Misstag? as skränte! Att jag aldrig lär mig!

Sen blev det skypande resten av kvällen innan jag somnade mätter å trätter :)

Har mailat med två olika tjejer ( givetvis från Tyskland :P) via en aupair sida. Så jag ska träffa den ena av dem idag.
MM Du kan vara lugn, sidan får man bara inloggning till om man är aupair via Smart aupairs. och du får inte inloggningsuppgifterna förrens du flyttat. Så jag ska bege mig till Clapham Junction


Idag har även Anna kommit till London!
Helt galet att hon är här. Vi har träffats på två julfester i rad med grustaget och haft så himla kul ihopa. Sen bestämde vi oss för att träffas för en fika. Men ja det blev inte riktigt av och sen får jag ett meddelande av henne där hon skriver att hon ska till London. Så nu måste vi ju liksom träffas. Det ser jag fram emot :D
Jag och Anna och Sme'ns Baglomma :)
Tur att de hade bra blixt eller?? -.-
Men fy tusan så kul vi hade, vi och Jägermiester ;)
Idag har jag snart tvättat tre maskiner tvätt, gjort mig själv en härlig frukost och städat hela mitt rum, inkl. Toalett och duschen.
Vuxen poängen formligen väller över mig!
Och eftersom jag nu är uttråkad tänker jag bjuda på någon bild :)
Lite bilder från När vi nästan chillade med drottningen vi Buckingham Palace ;)
Dessa turister.. -.-
London Eye. får väl bege mig upp där någon dag.
G brukar handla hem en tidning, vid namn Grazia. Jag skrev mitt horoskop där från förra veckan tro jag :P
Om inte annat kommer ett till här ;)
Without trying exceptionally hard, you're achieving something
others would like for themselves. Don't say too much about it
because you sometimes forget that certain people are secretly
envious of what you can do.
Any celebrations should be shared with
that one special person who genuinely enjoys seeing you do well.

Jag tror det är bra. får lite olika vibbar dock :P
Jag gillar horoskop för de bukar stämma för mig, dock är det ju inte alltid possitivt, men det lutar nog åt det denna gången :)

Nej nu får jag nog börja bege mig :)


*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: