Morning morning sunshine!

Ja solen skiner och jag känner mig jäkligt nöjd med dagen, so far.
Lite jobbigt var det att stiga upp, hittade The holiday på Tv:n igår så jag var ju tvungan att kolla på den.
Åh så bra filmen är!
Men kidsen var inga problem. G var ju hemma så jag har ju inte varit helt själv.
Sen körde jag till Nursery med dom ( G åkte med, sen gick hon därifrån till jobbet)
En mycket stolt Hanna som har kört hem på Londons gator alldeles själv för första gången! :)
Väl hemma så blev det frukost, fick igång spisen YAY Man ska trycka in knappen när man vrider ;)
Så min första ensamma frukost, ägg och en toast :)
Jag och G åt så himla god mat igår, kyckling och potatismos. MUMS! Det var en hel kyckling så det var ååh så gott!
NU har jag snart tvättat min första tvätt maskin.
Gjort mig iordning och sen bär det av mot Clapham Common där jag ska möta sophie för en picnic :)
Just det jag har satt in i diskmaskinen plockat undan leksakerna, fixar kidsens kläder och damsugat mitt rum.
JO Mamma köp en lott ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja,ja jag ser att det är vänstertrafik på knivarna också. Jag undrar om jag kan åka till ett så knepigt land. Kom också på att mitt pass är utgånget! MM MF

2011-07-04 22:04:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: