Marble Arch

Det låter som om man säger Marmelad, fast det gör man ju inte.
Marble Arch är iaf ett shopping ställe, som hänger ihop med Oxford Street. Så vi var ju en sväng där också.
Jag och Sophie tog bussen i morse dit och strosade runt hela dagen.
Två shopping sugna tjejer!
När bussen stannade vid ett röljus där alla de fina affärerna låg ( Fendi, Louis Vitton, D&G mm) Så står det en vakt där och en kille. Vakten pillar på den ena dekorationen i fönstret så vi tittar på honom, så flinar han, och pekar på oss och säger något till killen som vänder sig om mot oss. Vi är inte sena att skratta tillbaka och vinka innan bussen körde =)
Bussen körde förbi Hyde park

Här hoppade vi av bussen, Marble Arch
Sen började shoppingen, och det blev provrums dans :D
I like big butts and I can not lie ;)
Hmm.. kameran ska nog vara stilla om man ska göra en hopp bild ;)
S¨kameran fick vara stilla, men givetvis
hoppade vi för tidigt ;)
Givetvis gick vi in i Disney affären:D Underbar affär!
Memories ;)
De hade verkligen allt där :D
Wunderbar affär!
Givetvis hade dom en Bambie där, Bambie:)
Världens sötaste koppar, vill verkligen ha dem allihopa!!!!
Lite shoppat blev det :)
Linne: £ 13,50 då är studentrabbaten inräknad ;)
Body shop: Allt för £12,15. Body butter, body scrubb, body shower gel och svampen för 120 kr! De du Isabell!!
Doft grej: £1 Jag tyckte den var gullig, och billig
Bridget Jones: £2,99
Sex and the city: £2,50
De två sista grejorna e begagnade så de köpte jag i en affär i Clapham Junction. Så pengarna går till välgörenhet. De hade desperet houswifes säsongerna för £8,90 !! Synd att jag inte följer den serien. också säsong 10 i vänner för £1 !
Not bad!
Affären där jag köpte linnet, fullkomligt Älskar jag! Smyckena kläderna, skorna ALLT

NU blir det film och sedan ska jag sova, gud så trött jag är!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej, jag trodde att jag skulle få se en bild på plättarna, dom kom kanske inte med på matlistan.

Jag tror att Gabriella är en klok kvinna som kan avråda dej från att skriva på ngt som du kanske ångrar. Man kan aldrig vara nog försiktig. Tyvärr blir man aldrig känd för ngt bra, oftast far man bara illa och blir utnyttjad till skitjobb.

Från en som aldrig fått några anbud!

allt gott från MM MF

2011-07-06 23:23:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: