London Dungeon

Ja då var dag 19 snart över. Helt galet.
Dagen har spenderats borta vid London Bridge, med Anna och Denise. Och använde våra biljetter till London dungeon. Herre gud det var en helt galen upplevelse!
Först fick vi dock stå i kö ett liiitet tag. -.-
Men sen kom vi in och då började det roliga.
Vi skrattade och skrek om vartannat.
först kom man till Crypt, Labyrinth of lost souls Det var spegel väggar överallt och ja det var halvskumt sen precis där vi står så hör jag en röst, sen skjuts spegeln mitt framför mig åt sidan och där står en man, Herre gud jag flög nog tre m upp i luften! Plague, Great fire of London, Surgery blood & Guts, Torture det var människor på de olika staionerna och dom va utklädda och det var himla roligt att lyssna på dem. Judge Haha de kallade upp tre olika så skulle man bua när de gick fram till platsen där man skulle dömmas. Sen fick den åtalade säga sitt namn och vart den kom ifrån, Den sista säger sitt nam och sedan att hon är från Danmark, Dommaren slår klubban i borde direkt och skriker Skyldig! direkt Hahahaha, så e det med danskar alltid skyldiga ;)
Bedlam, Traitor, Sweeney Todd Här fick vi återigen sätta oss i stolarna och så släktes rummet ner och så hör man då Sweeney prata och så hör man knivar och så var det saker som rörde en i håret och så helt plötsligt rycker alla stolar till precis när han ska skära av halsen, gissa om vi skrek!
Vengeance Här fick man sätta sig i en stol så hade man ett vapen bredvid sig, en pistol. så hade man 3D glasögon dock var alltihopa 5D för sen helt plötsligt när man kollar på denna super räliga filmen så börjar hela podiet med stolarna snurra jätte fort, så sprutades det vatten på oss, och så skulle vi skjuta och det blinkade och vi skrek och HAHAHA ja det var hel galet!
Jack the ripper, Bloody mary killer queen När vi kommer in i rummet så står där en man i huva och så höjer han handen och pekar på mig och vinkar fram mig, Så jag får ett papper som jag ska läsa tyst för mig själv. Där står det att de vill att jag ska vara med på ett trick, och så står det vad som ska hända och om jag går med på det ska jag nicka och se skrämd ut. Så sen visar han upp mig på ett podie där det är massa bråte framför och så får jag ett rep som jag ska hålla i så det ser ut som om jag är fastbunden vid en påle ( jag ska givetvis föreställa en häxa! )
Sen börjar det ryka och så ser det ut som det brinner sen släcks rummet ner och jag snurras runt så förmodar jag att det var ett skelett eller något sådant på andra sidan för de skrek till när ljuset tändes igen. Så det var kul. Ja sen begav vi oss mot det sista "rummet" Extremis drop ride to doom Vi skulle alltså till slut hängas, så vi sätter oss på en rad sen hissades vi upp och det hölls ett tal och sedan släpte de oss rakt ner.
Alltså ett fritt fall.
Ja sen var det slut. Helt galet.
Ja sen var det hem och göra pankakor och sen hämta kidsen, G skulle iväg med en kompis och A hade ett möte så jag fick gå upp och bada dem själv ta på Pyjamas och sedan gå ner och hålla dem syssesatta tills A kom hem vid 7.
Vilka flickor är busiga? Förvånar det någon att de inte sa sina egna namn först? ;)
Så här aktiva är jag och Thomas när flickorna gick upp för att lägga sig :)
I morse var T på mys humör så han satte sig i mitt knä och myste ihop sig där. Så efter att tag vänder han sig om " Hanna... I love you"
Förmodligen det sötaste jag varit med om...
Jag har också fått reda på att jag får mer besök i Augusti. det ser jag fram emot :)

Nu har jag nog inte mer att berätta för idag.
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja, troligen det ärligaste I love you nånsin kommer att få. Ett love you helt utan baktankar: MM MF

2011-07-19 14:55:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: