Frapuccino

Jag hade inte bytt ut Cola mot det för cola har varit min vän i snart 19 år.
Men Satan vad gott det är!
Frapuccino är Iskaffe typ. På starbucks väljer man om man vill ha kaffe eller mjölk. Jag brukar välja Kaffe och vanilj smak. Åhhh så gott det är!
Idag gick jag faktiskt och la mig igen när jag kom hem efter att ha lämnat barnen. Sov till 10 då jag vaknar och sträcker på mig, då hör jag städerskan utanför dörren säga godmorgon, sen somnade jag om och när jag sedan vaknar och tittar på klockan är den 12! Men gud så skönt det var att få sova!
Hahaha, jag hittade denna på Facebook, jag var bara tvungen att dela med mig ;)
Ja sen begav jag mig till Stockwell, laddade mitt Oyster card och började sedan traska mot hotellet, där MM ska bo för att se hur lång tid det tog. Tog 7 minuter eller något sådant, men bussstoppet är precis utanför så det e ju lugnt. Så jag bokade rum där och tog sedan bussen till Clapham Common där jag köpte Schampoo och balsam och sen svängde jag oskyldigt inom Starbucks och Greggs för kaffe å kaga :)
En något mosad Cupcake efter en omgång i väskan.
Sedan dess har jag suttit i Soffan och glott, tömt diskmaskinen och lyssnat färdigt på min 10 gratis timmar på Spotify.
Funderar på att köpa premium... fy vad tyst här blev nu..
Är ju inne i en Magnus Uggla fas. Herre gud vilket geni den mannen är! Vad lyssnade man på innan??
Texterna är ju helt galna, men en del är väldigt fina och. Äh jag behöver ju inte gå in på det, för ni har förmodligen hrt dem själva.
och jag kan säkerligen fördriva tiden på annat sätt.
Som tex att börja värma mat sedan igår till kidsen... ;)
Kostvariering var det här!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: