Dripping wet..

Jag skrev att det lät som om det regnade, jag får säga att jag har rätt bra hörsel, för i morse regnade det bara lite tillskillnad från när jag satte foten utanför dörren.
Då började det spöregna! Och så har det fortsatt.
Tills jag klev av bussen i Stockwell då det verkligen börjar vräka ner, halvväs hemma började jag fundera på varför jag förbarmade mig över att använda mitt paraply? Det gjord liksom inte riktigt någon nytta.
Dagen har spenderats på Oxford street med Anna och Denise.
Ett besök till M&M affären blev det :)
Jag å M gubben, sten coola :)
Sen blev det ett besök till Cool Britannia där vi provade hattar. Här Anna med sin favorit Pose.
Väldigt tjusiga :)
Sen blev det tomt i våra magar så vi tittade in på Pret a Manger där vi köpte lite maud.
Denise och Anna
Jag köpte en liten macka och efterätt plus dricka, Denise köpte efterrätt och dricka, Anna däremot körde på allt, Stor macka, efterät någon yourhgut grej och dricka. Det blev lite över... ;)
De har liite större amplar här än vad vi har i Sverige. Men de är himla fina :)
Inköpet denna helgen blev en plånbok för £12
Himla nöjd med den :) Matchar min väska såå bra :)
När vi skillts åt begav jag mig mot Clapham Common där jag handlade veckans varor, dvs chips ;) Nää inte så mycket. Sedan så kom jag hem bytte om från dyblöta kläder till Pyjamas typ.
Efter ett tag kom kidsen hem med föräldrarna och vi snackade lite innan jag åter igen la mig i sängen.
Thomas hade fått ansiktsmålning som spindelmannen. Gulligt värre :)
Kvällen ser tom ut, men jag funderar säkert ut något. Kanske ska se resten av Bridget Jones som jag inte orkade se igår ;)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: l

2011-07-17 14:51:22
Postat av: Lena Björklund

Hanna!! Amplarna är stora för att de hänger i en STOR stad förstås... ;)

2011-07-17 14:52:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: