Damn you Wembley!

Hmm..  Ja jag kom till Wembley utan problem. När jag kommer upp från underjorden blev jag rätt ställd. Allt var så litet. Det var ungefär som att komma till Indien, det kryllade av dem!
Och jag hittade givetvis inte till Ikea. enligt kartan ska det ligga nära, men inte då Och det var inte med på NÅGON karta. Värdelösa Wembley!
Så jag gick ett varv runt Wembley arenan, vilket tog ungefär en halv evighet.
rätt öde där dock.
Lite mini fotbolls planer.
Sen upptäckte jag att jag kunde gå ner två våningar, så jag hoppade ner en våning och gick in i souvernir affärern.
Ja sen begav jag mig mot en annan del av Wembley för att se om jag såg något om Ikea där.
dock hittade jag inget där..
Ser ni den blåa skyllten på det gula huset? Där står det "Skanska"
så lite Sverige vibbar fick jag ju :)
Olympic Square sen blev det en macka på subway innan jag tog bussen tillbaka där jag kom ifrån och tog tunnelbanan tillbaka till Stockwell.
Hemma satte jag på datorn för att se när Harry Potter visades ikväll. Klockan var då halv 6, filmen visades halv varje timme ungefär, så jag räknade lite på tiden när jag skulle vara hemma. så jag bestämde mig för att se den som började 18,30. så jag tog bussen dit och var där tjugo över 6 köpte min biljett och ställde mig sedan i godis kön som var en mil lång, innan jag bestämde mig för att skita i det och gick och satte mig i salongen istället.reklamen börjar och allt e frid och fröjd tills klockan blir 5 i 7 och de säger sätt på era 3D glasägon nu.
ÖH Vilka jävla 3D glasögon?!?!
Så jag springer ut till killen som river biljetterna och han säger att man ska köpa dem i godiskassan.
Hmm.. i Sverige e de fan gratis! Men så ligger där ett par på hyllan så han tar dom och säger att han vill putsa dem åt mig och försvinner i två sekunder sen ger han dem till mig och jag säger cheers, you saved my day now!

Ja de säger Cheers här hela tiden, till allt till alla. dvs när de inte säger Sorry.
Så jag satt där och tittade på filmen, skrattade lite, grät lite och njöt av filmen.
på väg till bussen sen efteråt kände jag mig lite ensam. Kan ha varit för att jag bra mötte par hela tiden. Jag har inget emot att vara ensam lite då och då, Och det är ju inte så att jag dör av att gå på  bio ensam. Men ja det var lite ensamt på vägen hem. Så jag sms lite med Bambie.
Sen gick jag inom MC och köpte pommes då jag mötte en massa folk som gick runt med Mc påsar med pommes. så jag blev lite sugen.
Mycket uteställen i Clapham common. Man märker inte riktigt alla på dagen ;)
Jaa.. så nu sitter jag i min säng, lagom trött och lite små deppig.. Har egentligen inget att vara deppig över.
Läser lite om Norge, hur hemskt som helst
Här har vi gått runt och trott att danskarna är störda
Nej det ligger bortom mitt förstånd hur man kan göra något sådant. Fy

I morgon ska vi ha middags gäster, deras förra svenska aupair och några vänner till dem.
Nu är jag saligt trött på Amy winehouse låtarna, de spelar alla hennes 4 hits om och om igen på tv. Hon hittades död i sin lägenhet i Camden Town innan idag. dödsorsaken okänd
HAHAHA skojar de, det e väl klart som korvspad att det e antingen knark eller alcoholen som tog knäcken på henne. Just när jag tänkte ihop denna meningen innan under ett samtal med fridis så spelar de hennes låt rehab där hon sjunger They tried to make me go to rehab but I said 'no, no, no'

Och, ja vi ser ju hur det gick. Lite ironiskt tyckte jag dock att det var.
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: