10 miljoner människor i London

Jag tror er! Och förmodligen var alla på Oxfors street idag. Kom ihåg shoppa aldrig en Lördag!

Ja det blev lite shopping idag... När jag vaknat efter 12 timmars sömn. Dock vaknade jag vid halv 10 så, jag gick alltså och la mig i tid ;) Skönt att få sova lite.
Nyvaken, med nya favorit tröjan och KAFFE!! :D
Gabriella sa att hon skulle kolla om de har detta kaffet på det stället där hon beställer maten. Så snäll värdfamilj har jag!

Dagens outfit, mitt nya fin fina linne från Dorothy Perkins. G tyckte att linnet var väldigt fint och sa att jag hade bra öga för färg, och att jag matchar mina kläder väldigt fint.
Jag svär dyrt och heligt att hade jag haft hatt på mig hade den trillat av. STOLT

Himla sött tycker jag :)
Så efter frukosten tog jag bussen till Westminster där jag växlade pengar, eftersom jag hittade en del svenska pengar i min plånbok.
Helt OK utsikt, Westminster Abbey och London eye, ja plus en telefon kiosk. Like it
När jag sedan står och väntar på Bussen vid Westminster, så är det mycket fina gamla byggnader. Kanske lite väl gammla med tanke på skelettet i fönstret! ;)
Sen hoppade jag av vid Piccadilly Circus och vandrade sedan därifrån. Var innen I Cool Britannia butiken, as cool affär!
Hittade ett mini köpcenter. Synd att jag inte gillar Ben & Jerry's så mycket :P
När jag irrade runt och letade efter Oxford Street kom jag plötsligt in på Carnaby street. Och sedan till Soho området.
Var inne i en skoaffär, där Lady gaga förmodligen köper sina skor. Herre gud alltså!
och äntligen fick jag äta min första Chees burgare i London! Hittade en liten gata där jag satte mig och åt den :)
Hittade äntligen en affär som vi har i Sverige förutom H&M då. Vero Moda! :D
Jäkla turister.... -.-
Man märker vilka som e det på tre enkla sätt.
1. Går otroligt långsamt.
2. fotograferar allt!
3. Stannar när det är röd gubbe på övergångsställena.
Jag gör bara nr. 2 Alltså kan jag inte räknas som Turist! (Y)
Dauligt väder fanns i den första leksaksbutiken. En stor jäkel. de hade allt Harry potter lego tex. ;)
Harry Potter <3
Okej nu lite om vad som inhandlades idag, förutom MC maten ;)
Detta fina Linne från Vero Moda £15
Som passar utmärkt tillsammans med :
Mina röda byxor. Och sedan ett valfritt linne under :)
Detta fina linne från Miss London £14,95
även detta passar utmärkt tillsammans med :
Mina röda byxor. Åh I love them!

Ytterligare ett linne rån Vero Moda £15
Sen var jag inne i en affär som heter hmv där jag köpte en del filmer.
Första hittade jag två stycken dom var två för £10 och sedan en till för £4
bridget Jones och Sherlock Holmes. Lördag kvällen är räddad!
G : in summer it is fashionable to wear brightly colored clothing. everybody has it on the catwalk!
H: Oh I feel so modern! I wear fashion!

Nej nu har jag nog inte fler bilder från idag, än så länge.
Ska snart bege mig mot köket och äta middag, kvällen blir nog lugn, som det ser ut nu.

När jag slog på TVn när jag kom hem så visar de fotboll! ÄNTLIGEN!
Damer, England VS Frankrike. England leder med 1-0 i detta ögonblick.
Have a nice saturday!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: S.

Shopping on saturday is a really bad idea, Hannibal! :)

2011-07-10 01:44:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: