Matchning nr 2!

Åh jag blev så glad när jag loggade in på min aupair mail och såg att jag fått ett mail!
Jag trodde dock att det var från de första familjen, som jag fortfarande inte fått svar från...
Men det visade sig att jag matchas med en ny familj!

Och denna gillade jag verkligen, förra så var jag nog uppe i varv.. eftersom det var första familjen. Här fick jag se bilder på både föräldrarna och deras dotter. Dessutom väntar dom tvillingar i Juni!

Jag hoppas verkligen dom svarar mig snabbt =)

det kändes skönt att dom inte haft någon au pair innan. Då har dom inte så högra krav förhoppningsvis.

Nu ska jag kolla var dom bor på kartan, jag vet att det är i London ;)


*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: