Strålande jul.....?

Jul stämningen infinner sig inte riktigt, kan jag tycka. Ändå har jag inkasserat två styck julklappar idag från min chef. Jag har också köpt tre julblommor att ge bort. Alltså har jag varit snäll så fler julklappar måste jag ju få!!

Igår beställde jag ett till skal.. Och en billaddare för 49 kr. Tyckte det var värt det. Så nu är både min och phonens nyårs outfit klirrad , sådant är ju alltid skönt att slippa ha ångest för!!! Ni vet vad jag menar.

Åter igen är jag mellan två jobb, dock känns det lite ljusare då jag nu åtminstone får betalt för det.... Men det är ju också b reminder som man kanske gärna hade varit utan.

Situationen just nu är följande : - jag på tåget påvägg hem, bloggandes, iPoden i öronen med laddaren i den för att jag inte ska få allt för tråkigt. Åh just det lyssnar på Josh grobans jul skiva för att komma i stämning så jag är redo för julgransdekorering och julskinka senare. Jobbar på det.

Jag var en god medmänniska igår också ska ni tro gav bort pekhandskarna, jag tror det kommer bli hans bästa julklapp!! No tvekan.

Nu gav en av mina motståndare upp på wordfeud, känns bra och dåligt på samma gång, nu får jag inte känna mig duktig för att jag leder... Omvänd situation hade varit outhärdlig!!!!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: