Kallt!

Nä, antingen tar vi en kopp kaffe eller så går vi och lägger oss för något varmt ska jag ha i mig!
Då omständigheterna är är som följer, sällskap katterna följande ... inget. Så tar jag mig en kopp oboy!

Idag har jag ätit Sushi och tänk på Alva. Det lunchades i meteorpolen Ä med fint sällskap, antalet 4. Men som Uggla sjöng. 4 sekunder underbart e kort!
Maten tog slut och andra betalande gäster föste ut oss.


Envis som man är bestämde jag mig för att fira mitt nyfärgade hår med att sova första natten i huset ( läs:ensam) började bygga på mina inköpta grejer. Var på Ikea med Frida i onsdags och handlade för 2,5 mile så det var en del att ta tag i!!
När jag upptäckt att internetet funkade även in till moi, satt jag där och frös. Byggde en ställning. Tänkte oooh sau grant!!!
Frös lite till, ringde lite phonecalls. japp de svarade minsann allihopa. Bambie ringde ju dock upp efter ett helt OK lugnt eurovoice meddelande, hon lät lite tagen...

Klen som den lilla ungen man är saknade man mamma och den sprakande spisen utanför dressingroomet med min lilla tältsäng. Så jag packade ihop och gick in till mor. Kände jätte fint!


I morgon blir en hektiskt dag! Först måste jag upp i ottan och göra femtioelva saker som jag nu ska skriva ner på lista för att inte glömma!
Sen ska det serveras på begravning med MM och sedan ska jag gasa järnet mot 1 års kalas som hålls för en söt lite tös!

Nu ska jag börja med listan. 1..2..3..4..5elva.

Svar till Kommentaren:
Efter att jag skrattat en kvart åt din e-post började jag fundera på vilka föräldrar det är som döper sin unge till Ringa? Det rimmar ju på Bringa. Men bättre att ta den där än i bugen!
Som svar kommer: Det skulle du bra allt gärna vilja veta va??

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: