Fika

Oj så mycket jag har att berätta, men jag sitter på min lilla ajfån och försöker pricka rätt, övar fortfarande ... På väg till jobbet är jag också. Näst sist dagen kom jag på att det är, tråkigt måste jag erkänna. Trivs så bra där i lilla lilla butiken!! Men vad ska man göra?

Jul r det också, har köpt en julklapp i år, en tuff en. Men en till mig själv har jag ju hunnit med ofc!! Telefonen kom och älskades direkt!! Jag vill röra på den hela tiden med mina jordig fingrar. Men mitt hjärta skulle brista om den blir smutsig, tänkte försöka skippa julbadet i år .....

Just nu ser jag frAm emot frukost nr två för dagen på jobbet 1:an åts i lindhult. I går blev det fin frukost på annat ställe och jag passade på att inviga mina kameror!! Rysligt fin foto!

*tjingtjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: